Peakonverentsi aastakoosolek: Strateegiline plaan aastateks 2025–2030

Avaldatud 22.10.2024, allikas Adventist Review

10.–16. oktoobrini oli USAs seitsmenda päeva adventistide koguduse peakonverentsi (PK) peakorteris  iga-aastane aastakoosolek. Seekord oli nõukogu koosolekul päevakorras ka järgmise viie aasta strateegilise plaani vastuvõtmine.

Uus kava peegeldab adventkoguduse jätkuvat pühendumist evangeeliumi levitamisele ja vaimuliku kasvu edendamisele koguduse liikmeskonnas, ütlesid kogudusejuhid. Töörühma poolt välja töötatud uut plaani esitati esmakordselt 2023. aasta aastakoosolekul ja sellest ajast alates on lisatud sinna täpsustusi, mis põhinevad koguduse divisjonide tagasisidel.

Äsja hääletatud strateegiline plaan „Ma lähen“ lihtsustab adventkoguduse senist lähenemist, säilitades samas terviklikud eesmärgid. 2013. aastal heaks kiidetud strateegilises plaanis oli 81 põhinäitajat, eelmises, praegu veel kehtivas plaanis on 59 põhinäitajat. Uues plaanis on vaid 22 mõõdetavat eesmärki.

David Trim, PK arhiivide, statistika ja uuringute tööharu juht, märkis: „Need mõõdetavad eesmärgid asendavad täielikult eelmisi.“ Trim rõhutas praktiliste, mõõdetavate eesmärkide tähtsust. „Me vähendasime eelmise plaani keerukust,“ selgitas Trim, „et luua raamistik, mida igaüks, alates kohalikest kogudustest kuni ülemaailmse koguduse divisjonideni, saab rakendada ja mõõta.“

Strateegilise plaani mõõdetavad eesmärgid on koondatud nelja prioriteedi alla: ühendus Jumalaga, identiteet Kristuses, ühtsus Püha Vaimu kaudu ja misjon kõigile. Iga prioriteeti toetavad mõõdetavad eesmärgid, mis suunavad koguduse liikmeid ja üksusi koguduse missiooni täitmisel.

Peamiste mõõdetavate eesmärkide hulgas on igapäevase palve, piibliuurimise ja pühendumise märkimisväärne suurenemine prioriteetse eesmärgi „ühendus Jumalaga“ raames. Eesmärk „identiteet Kristuses“ püüab tugevdada arusaamist ja praktikat sellistest iseloomulikest adventõpetustest nagu hingamispäev, surnute seisund ja Jeesuse teine tulemine. Prioriteet „ühtsus Püha Vaimu kaudu“ rõhutab koostöö edendamist koguduse üksuste vahel, samas kui „missioon kõigile“ keskendub sellele, et aina enam koguduseliikmeid jagaksid evangeeliumi sõnumit, eriti linnapiirkondades ja 10/40-aknas.

Veebileht iwillgo.org kirjeldab 2025–2030 strateegilise plaani mõõdetavaid eesmärke ja vahendeid, mis aitavad juhtidel strateegilist plaani rakendada ja kasutada. „Oleme loonud sotsiaalmeedia mallid, esitlused ja trükimaterjalid mitmes keeles,“ ütles Rick Kajiura, Adventmisjoni kommunikatsioonijuht. „See aitab osakondadel ja kohalikel kogudustel strateegilist plaani oma territooriumil tõhusamalt ellu viia.“

Veebilehte täiendatakse regulaarselt uute ressurssidega. Kajiura rõhutas, et „juhid saavad neid ressursse kasutada, et jagada strateegilise plaani üksikasju oma piirkonna erinevate liitude, misjonite, üksuste ja asutustega“.

Jaga Facebookis
Loe lisaks
Loe seotud teemal
Veel samast rubriigist
Rubriigid
RSS
Veel huvitavat