16.02 on Viljandis ühismeediaturunduse kui misjonistrateegia koolitus

Avaldatud 22.1.2020

Pühapäeval, 16. veebruaril on Viljandis koolituspäev sotsiaalmeediaturunduse kui misjonistrateegia teemal. Koolituspäeva korraldaja Allan Randlepp sõnas, et eesmärk on saada kokku kõigi nendega, kes kogudustes ürituste planeerimise, korraldamise ja reklaamimisega kokku puutuvad.

Kogudused saavad ühismeedias reklaamida kõike, mida koguduses tehakse. „Meil Keilas oli just palveaeg ja tegime tasulise Facebooki-kampaania, milles kutsusime üles inimesi saatma meile oma palvesoove,” rääkis Allan. Esialgu pandi Facebooki plakat üleskutsega kirjutada oma palvesoov plakatil antud aadressil. „Sellele ei reageerinud mitte ühtegi inimest. Saime aru, et see asi tuleb ringi teha ja tegime kampaania nii, et koos reklaamiga avanes kohe sõnumikast, kuhu inimene sai oma palvesoovi sisestada. „Meile tuli kohe kümme palvesoovi inimestelt, keda me varem ei ole tundnud, ja nende palvesoovid olid väga tõsistel teemadel.”

Allani sõnul võib koguduse reklaamitav ettevõtmine olla seotud kas kokaklubi, palveüleskutsete kogumise või jõuluüritustega. „Nii palju, kui ma olen koguduste kuulutusi näinud, piirdutakse sellega, et ühismeediasse pannakse üles plakat, mida kutsutakse jagama. See ei ole väga efektiivne ja õigem oleks öelda, et see ei toimi.” Allan lisas, et ühismeedias reklaamimisel on oma nüansid ja nõksud. „Paberi kopeerimine sinna ei toimi, oma sõnumit tuleb kohandada.”

Allan ise on ühismeedia nõkse ja nüansse avastanud selleteemalisi raamatuid lugedes ning eesoleva koolitusega soovib ta neid teadmisi ka teistega jagada. „Tavaliselt on meil selline muster, et üritus mõeldakse välja, tellitakse plakat ja keegi paneb selle Facebooki üles. Selle koolituse eesmärk on, et korraldajad oskaksid Facebooki reklaami paremini tellida.”

Koolitusel vaadatakse reklaamimise teemat eri tahkude alt. „Räägime sellest eri tasanditel. Mina räägin strateegilisemas võtmes – kuidas pikemas perspektiivis kontaktibaasi ja süsteemi üles ehitada, kuidas inimesteni jõuda,” ütles Allan päevakava kirjeldades. „Aga on ka konkreetsemaid ettekandeid: kuidas reklaami sõnastada, kuidas tehniliselt toimetada. Aga fookus on seekord üldisem: mida ühismeedias reklaamimine endast kujutab, millega seejuures arvestada ja kuidas seda tellida.”

Koolituspäeva sihtgrupi kohta sõnas Allan, et kohale võiksid tulla kõik, kes vähegi selle teemaga mingis olukorras kokku puutuvad.

„Ma loodan, et see koolituspäev ei jää viimaseks, et tuleb ka spetsiifilisemat laadi üritusi. Ainuüksi Facebook ise, või Instagram või veebilehe tegemine – neid teemasid on palju, mida veel käsitleda võiks.”

Koolituspäev algab 16. veebruaril kell 11 Viljandi adventkirikus Uku 11a. Koolituspäev on tasuta, kuid kuna päeval on ka toitlustamine, siis soovitakse registreerumist.

Koolituse päevakava

  • 10.30 Registreerumine ja suupisted
  • 11.00 Tervitus
  • 11.05 Kogukonna ehitamine sotsiaalmeedias – Allan Randlepp
  • 11.50 Koguduse korporatiivne identiteet ja õigekiri – Kaile Tuvi ja Averonika Beekmann
  • 12.20 PAUS
  • 12.30 Eesti adventkoguduse jalajäljed internetis, FB ja YT – Indrek Ploompuu
  • 13.00 LÕUNA
  • 14.00 Otsija profiil internetis – Vallo Põldaru
  • 14.30 Instagramist ja Kompassi kogemusest – Meeri Pajula
  • 15.00 PAUS
  • 15.15 Kogemused erinevatest kogudustest – Mariin Tasang jt
  • 16.00 Otsijate leidmine, kõnetamine ja kaasamine – Allan Randlepp
  • 16.45 Arutelu ja küsimused
  • 17.00 Lõpetamine
Jaga Facebookis
Vaata seotud teemal
Loe seotud teemal
Veel samast rubriigist
Rubriigid
RSS
Veel huvitavat