Adventkoguduse Austraalia kogudusele kuuluva ettevõtte Sanitarium hommikusöögikrõbuskid Weet-Bix võitis neljandat aastat järjest toidutööstuse kõrgetasemelise tiitli – parim hommikusöögieine.
Weet-Bix võistles kuue teise toiduainega üleriigilisel toiduainete konkursil 2016. aasta usaldatuimad kaubamärgid.
Sanitariumi juht Todd Saunders ütles, et see võit kinnitab austraallaste armastust Weet-Bixi suhtes, mis on kauplustes kergesti leitav.
„Weet-Bix on pea 90 aastat andnud peredele tervisliku alguse päevaks ja on populaarne ka praegu, mil igas minutis müüakse viis pakki hommikusöögihelbeid; igal suvalisel hetkel võib pooltes Austraalia kodudes leida ühe karbi Weet-Bixi,” rääkis Saunders.
„Weet-Bix on parim valik lastele, kasvavatele teismelistele, et tagada nende kasvamine, ning täiskasvanutele, kes otsivad oma päeva alustamiseks tervislikemat valikut. Austraalias on miljoneid inimesi, kes nimetavad end uhkusega Weet-Bixi lasteks.”