Uus äpp seab eesmärgiks tutvustada Ellen White'i

Avaldatud 9.3.2015, allikas Adventist Review

Järgmisele adventistide põlvkonnale on valmis saanud arvutimäng ja telefoniäpp, mille eesmärk on õpetada Ellen G. White'i kohta.

Mäng nimega Pitcairn paneb proovile mängija teadmised White'' elu kohta, uurib tema suhtumist Piiblisse ja piibellikesse standarditesse, mis aitavad mõista, kes on tõeline prohvet – just nende tõikadega püüavad kriitikud vähendada Seitsmenda Päeva Adventistide koguduse kaasrajaja tähtsust.

Ellen G. White'i pärandi hooldusnõukogu asedirektor Chantal Klingbeil sõnas, et hüpe poole sajandi taguste punaseköiteliste White'i kirjutiste juurest elektroonse mängu juurde, kus on rikkalikult graafikat ja muusikat, on vastus survele leida uusi viise, kuidas lapsi White'i osas harida.

„Me oleme väga suure kriisi ees,” ütles Klingbeil. „Meie koolides puutub Ellen White'iga kord nädalas kokku vähem kui 2% õpilasi ja seegi tähendab vaid mõne tsitaadi kuulmist, mitte tema tekstide lugemist.” Ta lisas, et pärast 2010. aasta väärtusuuringu tulemuste avaldamist tundis ta muret väljavaate pärast, et White muutub Põhja-Ameerika adventistide jaoks tähtsusetuks.

„Kui see trend jätkub, siis võib Ellen White 20 aasta pärast adventismis ebaoluline olla,” sõnas ta.

Seega otsustas White'i pärandi hooldusnõukogu proovida midagi uut 2014. aasta camporee'l Wisconsinis USAs, kuhu tuli möödunud aasta augustis tuhandeid rajaleidjaid. Rajaleidjate juhid kujundasid uue märgi, pühendatud White'ile, nimega Jumala sõnumitooja. Pitcairni mäng loodi lastele, kes ei saanud 90minutilist kursust läbida rajaleidjate klubis.

Esialgne versioon avaldatigi camporee ajal, lõplik versioon avaldati eelmise aasta lõpus inglise, prantsuse, saksa ja hispaania keeles aadressil honor.ellenwhite.org. Äpp on Google Plays ja iTunesis alates sellest nädalast.

Mängijatelt küsitakse Pitcairni laevateel Vaikses ookeanis valikuvastustega küsimusi. Pitcairn oli saar, kuhu adventkogudus saatis oma esimese misjonilaeva pärast esimest 1886. aasta misjoniannetust.

Mängu võitjatele omistatakse rajaleidjate märk, esimene omalaadne, mille saab teenia arvutimängus. Siiani on online-mänguga märgi saanud üle 4000 rajaleidja.

Klingbeil sõnas, et Pitcairni idee kasvas välja esimesest adventkoguduse mänguäpist pealkirjaga „Heroes the Game”, mis on piiblikangelaste elulugudel põhinev mäng. See avaldati 2013. aastal.

„Meie töö õpetajatena on luua õppimisvõimalusi, mis on kaasahaaravad ja saavutatavate eesmärkidega,” sõnas Loma Linda ülikooli infosüsteemide asepresident David P. Harris üleilmse koguduse tehnoloogiakonverentsil GaiN. „Tänapäeval on mängud need esmased viisid, kuidas me inimesteni saame jõuda.”

Jaga Facebookis
Loe lisaks
Veel samast rubriigist
Rubriigid
RSS
Veel huvitavat