Tervisele suunatud sotsiaalmeediakampaania annab vihjeid tervislikuks eluks

Avaldatud 13.5.2014, allikas Adventist News Network

Seitsmenda Päeva Adventistide kogudus tuli hiljuti välja sotsiaalmeediakampaaniaga, et koguduseliikmed jagaksid seda oma koguduste ja avalikkusega.

Kampaania „Facts with Hope” (Tõsiasjad lootusega) koosneb 12 üheminutilisest videost, milles jagatakse nippe füüsilise aktiivsuse, tervisliku toitumise, heade suhete säilitamise ja tänulikkuse kohta.

Üheminutilisi klippe võib vaadata üksinda, näidata väikegruppides ja kogudustes, lisada kodulehekülgedele ning jagada sotsiaalmeedias.

„See on hea viis jagada meie tervisesõnumit, mis on pakitud teaduslikku keelde,” ütles koguduse Põhja-Ameerika divisjoni tervisetöö juht Katia Reinert. „Me soovime, et inimesed tunneksid tõenduspõhiseid viise, kuidas elada tervislikumalt ja õnnelikult.”

Adventkogudus on edendanud tervislikke eluviise alates koguduse rajamisest 150 aastat tagasi. Viimastel aastakümnetel on adventistide pikaealisuse kohta kirjutatud erinevates ajakirjades, USA Rahvuslik Terviseinstituut aitab rahastada uurimust, milles uuritakse, mis tingib selle, et adventistid elavad kauem kui teised uuringurühmad.

„Facts with Hope” seeria produtseerisid adventkoguduse Põhja-Ameerika divisjoni tervisetöö osakond ja kommunikatsiooniosakond.

Klippe saab vaadata siit (inglise keeles).  

Jaga Facebookis
Veel samast rubriigist
Rubriigid
RSS
Veel huvitavat