Lapsed kasutavad evangeeliumitöös sotsiaalmeediat

Avaldatud 22.5.2018, allikas TEDNews

Küprose linnas Lomassolis muutus 13. mail üks väike köök telestuudioks. YouTube’i kanali Holy Cakes (pühad koogid) jaoks salvestati esimene laste kokandussaade.

Idee sai alguse ühes lastegrupis, kes võttis osa märtsis toimunud sotsiaalmeedia töötoast. Sotsiaalmeedia ekspert Adriana Grujic, kes oli töötoa juht, andis lastele ülesande mõelda välja viise, kuidas sotsiaalmeedia vahendusel evangeeliumi kuulutada.

Lapsed mõtlesid välja pilkupüüdva nime Holy Cakes, viidates kirjakohale 1. Korintlastele 6:19, 20, kus on kirjas, et meie ihu on Püha Vaimu tempel ja kõik, mida me teeme enda kehale, peaks kiitma Jumalat, isegi koogivalik. Eesmärk oli otsida tervislikke retsepte ja neid YouTube’i vahendusel jagada. Mõte kasvas edasi selliseks, et aeg-ajalt korraldatakse kanali jälgijatele üritusi, kus küpsetatakse koos ja siis ka süüakse koos.

Küprose lastetöö osakond võttis idee omaks ja töötati välja lastetöö uus strateegia. Lapsed kasutavad sotsiaalmeediat looval viisil. Protsessi käigus arendavad lapsed oma kujundamis- ja reklaamimisoskusi ning tervislikku eluviisi.

Noored kokad Emmanuel ja Nivedh ütlesid: „Küpsetamine on tore!” ja nende vanematele maitsesid ilma suhkru ja rasvata küpsetatud küpsised paremini kui ei miski muu.

Jaga Facebookis
Veel samast rubriigist
Rubriigid
RSS
Veel huvitavat